söndag 9 september 2012

Klar för "Tweed"

Min vän Anna (den agressiva) Lämnade in min gamla hoj till mig för service idag på morgonen med
en order om att fixa styret med ny linda men det blev som vanligt lite mer...

Eftersom hon och några vänner skall ut på Ginstleden så bytte jag däck/slang,klossar och hon fick ett grundare styre med ny linda.
Riktade även framhjulet då det slog på 2mm så det var ju snabbt fixat sen var det dags för lite olja och fett.

I och med att hon skall på Bike in Tweed så satte jag dit Brookssadeln för att den skulle se lite äldre ut och jag tänkte sätta dit pedaler med korgar men det fick jag inte, men jag får väl övertala henne.
Helst skulle man ju även haft läderlinda och en liten sadelväska men någonstans måste man säga stopp, ja just det har ju pumphållare någonstans inkl chromad pump...


Några bilder som utlovat. Givetvis vinkorkar som ändpluggar i/på styret...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar