fredag 28 september 2012

"Hjulafton"

Kvällstidningsrubrik - jag skäms....

Oavsett så kom paketet till jobbet onsdags eftermiddag och jag blev alldeles till mig, skulle allt vara med i lådan och vara oskadat?
Beställde i Söndags från Rose och tre dygn senare står jag med grejjorna, Tysk effektivitet?

Nu finns det säkert andra leverantörer som e lika snabba och duktiga men man blir lite "impad".
Vad låg det då lådan?
 









 




























Hjulset Shimano 501-30
4x Conti slangar
2xVittoria Rubino däck
Stronglight styrlager
Bromshandtag
Vevlager Shimano
Linda gul + linda Cinelli Italy
Fälgband
Vevarmbultar två par
Distansbrickor f. kassett
Bromsbelägg till min MTB

Total kostnad för ovanstående:  Sek 1352,61

Vi få se men jag hoppas ombyggnaden klarar sig under 2500,- ???  

Så nu när det skall bli regn hela helgen så skall demonteringen börja, sen är det dags för lakeraren nästa vecka så det gäller att komma på ett färgschema men basen skall förbli gul.

Gul sadel sökes åxå så om någon har några tipps så hör av er.

Gul ram, gul linda, gula däck och högprofilsfälgar med aero ekrar....visst e man hipp...eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar